terimakasih kerana melawad :) korang da tgk ken ? apa lagi ? follow lahh :)

LIKE ? klik :) UNLIKE ? awayyy !

Friday, December 31, 2010

iya hampir sampai .



setelah lama aku menanti dan terus menanti . dan sekarang , detikdetik itu telah pun tiba . 31 disember 2010 tepat jam 10.00 pagi , aku akan berjumpa dengan seorang yg... *apehal ayat aku skema sanad ni , haha -.-

huhh , aku ada buwad temujanji lahh . bukan temulawakk yg org dok pkai letak kt muka bg muka cntik uhh . TEMUJANJI dengan dokte . 
uhh , ada prob sikit lahh dekat aku ni . na tahu keh ? tapya lahh. private sikit lahhh . bahaya kalau org tahuu , haha :D

uhh , takutt ohhh  +.+
kalau korg na tahu , aku tak penah pun buwad temujanji mcm ni . kecuali lahh , kalau demam kee . ape kee , tu dah kira pekara biasaa . yg ni lain sikit , huhh . 


harapharap tak de pape . *berharapp .